loading...
رفاقت تعطيل
مهرداد اسلامي بازدید : 5 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

چشمانت را براي زندگي مي خواهم اسمت را براي دلخوشي مي خوانم

دلت را براي عاشقي مي خواهم

صدايت را براي شادابي مي شنوم

دستت را براي نوازش و پايت را براي همراهي مي خواهم عطرت را براي مستي مي بويم خيالت را براي پرواز

مي خواهم و خودت را نيز براي پرستش

 

*********************************************************************

دوست داشتن كسي كه سزاوار دوستي نيست ، اسراف در محبت است . اگر ميخواهي هميشه آرام باشي ، دلگيريهايت را روي ماسه و شاديهاي خود را بر روي سنگ مرمر بنويس. اگر كسي را دوست داري كه او تو را دوست ندارد ، سعي نكن از او متنفر شوي، بلكه سعي كن او را فراموش كني

 

*********************************************************************

عشق نمي پرسه تو کي هستي؟ عشق فقط ميگه: تو مال مني عشق نمي پرسه اهل کجايي؟ فقط ميگه: توي قلب من زندگي مي کني عشق نمي پرسه چه کار مي کني؟ فقط ميگه: باعث مي شي قلب من به ضربان بيفته عشق نمي پرسه چرا دور هستي؟ فقط ميگه: هميشه با مني عشق نمي پرسه دوستم داري؟ فقط ميگه: دوستت دارم

 اي كه مي پرسي نشان عشق چيست! عشق چيزي جز ظهور مهر نيست

عشق يعني مهر بي چون و چرا ؛ عشق يعني كوشش بي ادعا

عشق يعني مهر بي اما اگر ؛ عشق يعني رفتن با پاي سر

عشق يعني دل تپيدن بهردوست ؛ عشق يعني جان من قربان اوست

عشق يعني خواندن از چشمان او ؛ حرفهاي دل بدون گفتگو

عشق يعني عاشق بي زحمتي ؛ عشق يعني بوسه بي شهوتي

عشق ، يار مهربان زندگي ؛ بادبان و نردبان زندگي

 اگه امشب خوابت نمي بره ستاره ها را بشمار اگه كم اومد قطره هاي بارونا رو بشمار اگه بند اومد به عشق من فكر كن چون نه كم مي ياد نه بند مي ياد

 گفتمش: دل ميخري؟! پرسيد چند؟! گفتمش: دل مال تو، تنها بخند. خنده کرد و دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روي خاک افتاده بود جاي پايش روي دل جا مانده بود

 ديشب خواستم واسه دل خودم فال بگيرم وقتي فالنامه رو باز کردم چشمم به شعري افتاد که هيچ ربطي به دل من نداشت تازه فهميدم که دلم مال خودم نيست

 مي دوني بني آدم اعضاي يكديگرند يعني چي : يعني مثلا تو جيگر مني

 گفتم دوستت دارم نگاهي به من کرد و گفت:چند تا؟ دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهاي دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه مي کرد که خالي بود

 غلط است هر كه گويد دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد

 دوست داشتن درست مثل ايستادن در سيمان خيس ميمونه كه هر چه بيشتر توش بموني سخت تر جدا ميشي، و اگر هم بتوني ازش بيرون بياي حتما رد پات باقي ميمونه

 عشق ناتمام ميگويد: من تو را دوست دارم چون به تو نياز دارم . عشق تمام ميگويد: من به تو نياز دارم چون تو را دوست دارم

 گفتي: عاشقمي گفتم: دوستت دارم گفتي: اگه يه روز نبينمت ميميرم گفتم: من فقط ناراحت ميشم گفتي: من به جز تو به کسي فکر نمي کنم گفتم: اتفاقا من به خيلي ها فکر مي کنم گفتي: تا ابد تو قلب مني گفتم: فعلا تو قلبم جا داري گفتي: اگه بري با يکي ديگه من خودکشي مي کنم گفتم: اگه تو بري با يکي ديگه من فقط دلم ميخواد طرف رو خفه کنم حالا فکر مي کني فرق ما اينهاست؟ نه فرق ما اين هست که تو دروغ گفتي و من راستش رو گفتم

 هرگز عشق را گدايي نکنيد زيرا هيچگاه چيز با ارزشي به گدا داده نمي شود

 من و تو مثل دو تا خط ميمونيم که توي دفتر مشق اسير شديم

نرسيديم به همو آخرشم تو همون دفتر کهنه پير شديم

بي همو کنار هم روزا گذشت دستاي من نرسيد به دست تو

مگه با شکسته من شکسته تو

 هميشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش ميگيره جلوي همه گريه کنه

 وقتی که با هم داریم تو ساحل خاطرات قدم می زنیم... می ترسم به پشتم نگاه کنم... چون می دونم اگه برگردم فقط یه رد پا روی شن ها می ببینم

زندگی کوتاه تر از اونه که وقت داشته باشی یه نفرو دو بار توش آزمایش کنی

  اگر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم

اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن را خواهم زد

 آنكه هر روز هوس سوختن ما مي كرد كاش امروز بود تماشا مي كرد

 فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو ……مهم اینه که…..کی تا آخرش می مونه

 فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدن هستن

 میدونی فرق تو با عزراییل چیه؟اونو اگه یه روز ببینم میمیرم ولی تو رو اگه یه روز نبینم میمیرم

  دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است

 هرگز چشمانت را براي کسي که معني نگاهت را نمي فهمد گريان نکن

 فرشته‌ها وجود دارن، اما بعضي وقت‌ها چون بال ندارن، ما بهشون مي‌گيم دوست . خوبي دوست من؟

 

*********************************************************************

ميتوني نگاهم نكني اما نميتوني جلوي چشماي منو بگيري ميتوني بگي دوست ندارم اما نميتوني بگي دوسم نداشته باش ميتوني از پيشم بري اما نميتوني بگي دنبالم نيا پس من نگاهت ميكنم دوست دارم و تا ابد دنبالت ميام

 

*********************************************************************

نمي بخشمت .... بخاطر تمام خنده هايي كه از صورتم گرفتي .... بخاطر تمام غمهايي كه بر صورتم نشاندي .... نمي بخشمت .... بخاطر دلي كه برايم شكستي .... .. بخاطر احساسي كه برايم پرپر كردي ..... نمي بخشمت .... بخاطر زخمي كه بر وجودم نشاندي ..... بخاطر نمكي كه بر زخمم گذاردي .... و مي بخشمت بخاطر عشقي كه بر قلبم حك كردي ، تنهــــــــــــــــــا

 

*********************************************************************

يک نصيحت : مواظب خودت باش....! يک خواهش : اصلا عوض نشو....! يک ارزو : فراموشم نکن....! يک دروغ : دوستت ندارم....! يک حقيقت : دلم برات تنگ شده

 

خوشتون اومد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اگه آره نظر یادتون نره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 4,156